کد خبر 1362193
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
نظامیان اوکراینی در انگلیس آموزش می‌بینند

یک مقام ارشد نظامی انگلیس گفت که نظامیان اوکراینی به انگلیس اعزام خواهند شد تا درباره نحوه کار با زره‌پوش‌هایی که انگلیس قرار است به اوکراین بدهد، آموزش ببینند.

به گزارش مشرق، «جیمز هیپی» وزیر نیروهای مسلح انگلیس گفت که نظامیان اوکراینی به این کشور اعزام می‌شوند تا درباره نحوه کار با زره‌پوش‌هایی که انگلیس به کی‌یف می‌دهد آموزش یابند.

وی افزود که طی روزهای آتی، تعدادی از نظامیان اوکراینی به لندن می‌آیند تا درباره چگونگی کار کردن با خودروهای زرهی که انگلیس متعهد شده به اوکراین بدهد، آموزش ببینند.

هیپی که با رادیو ال‌بی‌سی مصاحبه می‌کرد، افزود: «۱۲۰ خودروی زرهی آماده شده‌اند تا به اوکراین ارسال شوند و نظامیان اوکراینی که این خودروها را راه اندازی خواهند کرد در روزهای آتی به انگلیس خواهند آمد تا نحوه کار کردن و راهبری این خودروها را آموزش ببینند».

«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس هفته پیش در سفری غیرمنتظره به کی‌یف سفر کرد و در آنجا متعهد به ارائه تسلیحات جدید به مقامات اوکراین شد.

جانسون در سفر خود به اوکراین، به همراه «ولودمیر زلنسکی» به گشت در خیابان‌های کی‌یف پرداخت و گفت که انگلیس کمک‌های نظامی و مالی بیشتری به اوکراین خواهد کرد.

جانسون همچنین گفت که انگلیس موشک‌های ضد کشتی در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.

از زمان آغاز جنگ روسیه با اوکراین، انگلیس به بازیگر فعالی در عرصه این نبرد تبدیل شده و تمام تلاش خود را برای شعله‌ور تر کردن این جنگ به کار بسته است.

رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که لندن نگران است که دیگر متحدان ناتو، اوکراین را مجبور کنند که هر چه سریعتر به حل و فصل درگیری با روسیه بپردازد این در حالی است که لندن قدرتمندانه با هرگونه ایده برای امضای توافق صلح با روسیه به هر بهایی را رد می‌کند و در مقابل اصرار دارد که کی‌یف باید اول از همه در قدرتمندترین موضع ممکن قرار بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 1
    پس انگلیس مرکز داعش پروری اروپا خواهد شد درسته ؟!!!!
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      1 1
      آموزش گریه کردن بعد از دستگیری هم بهشون میدن عین به اصطلاح تکاورهای خودشون که ایران گرفته بود؟؟! خخخخخخخخ
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 2
    خوب چرچیل با وارد کردن انگلیس به جنگ جهانی دوم پوند را از اقتصاد جهانی حذف کرد حالا جانسون دیوانه می خواهد شهر لندن را از نقسه جغرافیا حذف نمابد
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 2
    چیزی به نام ارتش اوکراین وجود ندارد ارتش روسیه فقط تروریست ها را در پیش رو دارد و می تواند براحتی شهرهای محاصره شده در شرق و جنوب اوکراین را دور زده و خود را به روخانه دنیپر برساند
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 1
    نحوه ازادسازی اوکراین از دست نئونازی ها همان نحوه ازادسازی گروگان های مدرسه روسلان استیای شمالی و همچنین ازادسازی گروگان ها ی سینمای مسکو از دست چچن هاست همیشه تروریستها مردم عادی را به گروگان می گیرند راه ازادی مردم عادی جز کشتن بخشی از این مردم عادی نیست که سکوت هم کرده اند
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 2
    فقط تروریست های بین المللی در خاک اوکراین با ارتش روسیه می جنگند از جبهه النصره تا بازنشسته های ارتش اسرائیل و 17 کشور دنیا روسیه برای تصرف باقیمانده اوکراین باید بمباران و موشک باران فرشی را جایگزین نماید
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    انگلیس به دستور آمریکا ؛ آتش بیار معرکه شده ــــ سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ آمریکا بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس